Чи бувало у вас "залипати" в компютерних іграшках до ранку? А чи є у вас продукт, яким користувачі не горять бажанням користуватись, незважаючи на його користь?
МИ пропонуємо поєднати ці два підходи - продукт, що приносить цінність користувачам та ігрові механіки, що заставляють приділяти свою увагу та час, приводити друзів.
Можливо ви пам'ятаєте, що Slack починався як Glitch - multiplayer online game і досягнув успіху не в останню чергу завдяки взятим підходам до інтерфейсу та гейміфікації.
Аудиторія
Startup Founders
Product Managers
CEO
Entrepreneurs
eCommerce
Digital Marketing
Питання майстер-класу:
Чому люди грають в ігри ?
GameDev механіки - що заставляє нас сидіти у грі
Як перенести ігрові механіки в продукти?
Чи може продукт викликати відчуття гри
5 кроків до створення моделі гейміфікації власного продукту
Приклади гейміфікованих продуктів
Про доповідача
Засновник Lviv Startup Club з 2009 року. Засновник Lemberg Tech Business School з 2014 року. Стартап-консультант та підприємець.
Протягом часу роботи в Lviv Startup Club долучився до розвитку більше 100 українських стартапів.
Засновник TechOne Startup Incubator, де продовжує працювати зі стартапами.
Протягом своєї роботи в Lemberg Tech Business School організував близько 110 конференцій, під керівництвом маркетологи зібрали близько 35 000 учасників. Підготував близько 20 маркетологів екстра-класу, котрі працюють в провідних компаніях України.
Активно досліджує нові моделі успіху в GameDev, Digital Marketing, Project Management, Product Management, Data Science, IT Service Business Management.
Квитки
Standard
Free
Участь у майстер-класі
Premium
550 UAH
Участь у майстер-класі
Презентація
Відеозапис майстер-класу
Персональна консультація з гейміфікації вашого продукту
Video
200 UAH
Відеозапис майстер-класу
Відгуки про майстер класи
Дуже корисний майстер-клас. Багато потрібної інформації та хороших ідей до застосування. Все будемо використовувати.
Roman Svystun
CEO at Svit.Net, Львів
Дуже корисний майстер-клас по Growth Hacking. Для себе виділила з десяток крутих ідей, які можна реалізовувати на даному етапі роботи стартапу. З нетерпінням чекатиму наступних сайстер класів.
Oksana Chopak
co-founder at Kidium, Ужгород
Cупер. Цікаво, я не знала про це нічого Хотілося б більше на практиці розібрати кейси, попрактикуватися, поштормити групою. Але це трохи інший формат))
Tetiana Kozarenko
Інтернет маркетинг консультант, Київ
Дякую за інформацію. Я не маю досвіду в Growth hacking, тому навіть базова інформація була корисною.