13:00 - 13:45
Великий чек-лист планування виробництва гри
Maksym Bezuglyi
Ви хочете створити гру, але знаєте тільки один з ракурсів виробництва (наприклад 3d моделювання) або поки жодного. Для ігор середнього або малого розмірів (не ААА).
Буде цікаво продюсерам, інвесторам, малим командам. Буде оглядовий процес декомпозиції ідеї гри в довгостроковий план виробництва з етапами від прототипу і демо через vertical slice і до релізу і розвитку.
Розглянемо області геймдизайну, ключових віх виробництва і прив'язки до них еволюції гри, підходи до прототипування, контенту, необхідним ролям в команді, пайплайни виробництва контенту, технології та інструменти, ліцензії, inhouse і аутсорс, ігрову логіку і програмний код, сценарій, квести, діалоги , ігрові предмети і магазин, економіку ігрову і реальну.